sobota, 20 października 2012

Słabe oceny na półrocze

Hej. Postanowiłam wziąć się w garść i pisać te notki częściej. Może będą krótsze, ale częstsze:D  Chyba będę mieć słabe oceny na półrocze.
Dziś miałam na 8.50.  Pierwsza lekcja moja to była chemia i mieliśmy sprawdzian. Ja sobie napisałam w domu ściągę i przykleiłam ją do piórnika:) Często zamykałam piórnik, bo Pani chodziła po całej sali patrzyła się. Myślałam, że babka zauważy, że mam ściągę, ale na całe szczęście. Oddałam sprawdzian, Pani mówiła co komu wychodzi na półrocze. Ja jestem kiepska z chemii i myślałam, że będę miała 1, ale mam ta 2:D. Jeszcze wszystko zależy od oceny z tego sprawdzianu. I trochę się boję, że będzie kiepsko:(. Na drugiej lekcji był angielski. Jak zwykle była beka. Z Panią przegadaliśmy te 15-20 min. i zabraliśmy się za lekcję. Nie jestem na 100% zagrożona, bo Pani mnie lubi:) Borys też zaczął się poprawiać, aktywny jest:D Trzecia lekcja to Polak. Robiliśmy w ćwiczeniach jakieś rzeczy. Formanty nie formanty, podstawy nie podstawy. To jest strasznie nudne! Kiedyś mi się to podobało, bo coś nowego, a teraz?!?! Nudne! I zadzwonił dzwonek:D. Czwarta lekcja to Fizyka! Dostałam 4, za rysunek. Z fizy na koniec będę miała spokojnie chyba 4. Nic z niej nie kumam, ale jak baba wstawia oceny za rysunki, to łatwo o dobra ocenkę:):)Następna lekcja to Gegra. Siedzę w ostatniej ławce:D Sama:( Ale przede mną siedzi Tadzik więc zawsze jest co robić:D Już prawie wyleciałam z klasy, bo jak baba się spytała czy można już lekcje zacząć to ja powiedziałam "nie". Ona to usłyszała i oburzać się zaczęła, a ja tylko przytakiwałam, bo nie chciało mi się jej słuchać! Ale na całe szczęście skończyła się lekcja i poszłam sobie na przerwę. Ostatnia lekcja wos! To najlepsza lekcja. Tadzik podszedł do śmietnika i coś z bombką robił. I Pani zaczęła się śmiać z tego:D:D A jak nauczycielka to i cała klasa. I tak moja przygodna w szkole się skończyła:( Heh może i te notki nie będą takie krótkie jak myślałam, bym coś jeszcze napisała, ale już mi się za bardzo nie chcę! Pa pa pa pa pa pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz