niedziela, 21 października 2012

Osoby w mojej klasie

Siema! Eh.....cosik mi nie wyszło pisanie częściej notek:( Nie wiem co tu pisac jak na razie napisze o mojej klasie. Więc tak - osoby w mojej klasie to:
 Michał B.- jest bekowy, lubię go:D
Krzysiek B.- czasem mnie bardzo wkurwia i mam go juz dość!
Ja- bez komentarza:D
Piotrek Ch. - patologia!
Karolina G. - za dużo gada o sobie, co robiła i takie tam.
Sebastian G. - popierdoleniec! Śmierdzi mu z buzi:/ fu......
Paweł J.- Nie lubię go!
Bartek R.- lubię go, chyba przyjaciel Pawła J. :/
Karol K.- nienawidze go!
Marek L.- nie przeszkadza mi, jakby go wcale nie było:)
Paweł K.- bujałam sie w nim, lubię go.
Madzia S. - jest pyskata i za to ją chyba lubię:D
Ewelina S. - nie przepadam za nią:[
Michał T. - lubię go:D
Wioletta K.- jest niby moją przyjaciółką, cichuteńko gada:)
Artur R.- przymulony cały czas:/
Jak o kims zapomniałam to bardzo przepraszam:)A jeszcze napisze o ludziah którzy odeszli z naszej klasy więc tak:
Wioletta C.- na początku jej nie lubiałam, ale z czasem jest wporzo.
Paweł M.- Chłopak z ktorym mialam chyba najwiekszy kontakt:/
Mariusz F. - nie znałam go zbyt dobrze, był u nas krótko.
Dobra to wszyscy.

Od pewnego czasu ja z Anią nabieramy Kamilę, że ja chodze z Mizgunem:D Ona w to wierzy, ale na początku się ciągle Anie wypytywała czy tp prawda? Czy to czy tamto:/ A Ania tylko "tak", "tak":). Coś nam się wydaję, że jest zazdrosna, bo ja "mam chłopaka", a ona nie, a jest starsza. Ale się nie dziwie, że nie ma chłoapka:D Kto ją zna to raczej mnie to rozumie;) Ale, ostatnio zaczeła esemesować z Arnim! Chyba polubilii się o to bardzo:/ Wczoraj jak z nim gadałam, to mówił, że z tego coś wyniknie! Kamila po pewnym czasie zadzwoniła i mówi....
"chodze z Arnim!"
Oni wogle się nie widzieli! A już chodzą? Boże.....<lol2> Arnold bardzo się zdziwi jak ją zobaczy! I chyba już nie zechcę być z nią, ale może być tak, że nie patrzy na wygląd, ale na charaktek. Nie wiem co z tego będzie. Aż się boję! Byłam chyba tydzień temu u niej. Był tam taki fajny chłopak, miał na imię Michał. Mówiłam, Kamili, żeby się go spytała czy ma nr. kom. On powedział, że tak, potem jak jej mówiłam co ma mu powiedzieć to:
"Nie! nie piwiem, przecież Ty masz Mizguna, a nie tu Michała zarywasz!" Potem napisała esa do Ani czy ma nr. kom. Pawła(Mizguna). Ona powiedziała, że nie ma. Kamila chciała mnie sprzedać, że zarywałam do tego Michała! Coś mi się zdaję, że ja nie mogę mieć żadnego chłoapaka, bo Kamila spróbuje to zepsuć, i zrobić wszystko żebym się rozstała z nim. Wkurwia to mnie i to bardzo! Ania bynajmiej taka nie jest! Jak miałam chłopaka nawet przez te 3dni:D To się ona cieszyła razem ze mną, a Kamila wielka dama obrażona! Źle się z tym czuje, że przyjaciółka, nie może tego zaakceptować! Boję się myśleć co będzie za kilka lat lub nawet za niedługo jak będę miała chlopaka, ten 1miech. Chyba na ten czas nie będę się z nią zadawać, bo jeszcze weźmie mój fon, i zapisze sobie jego nr. i napiszę mu jakieś bzdury! Czemu nie mogę mieć normalnej przyjaciółki?!!?!?!?!?!?!
Wiem, że nie chcecie tego czytać, ale muszę moje myśli przelać na bloga:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz